piątek, 10 kwietnia 2015

Masz już Roczek :)

Dokładnie rok temu o 00:30 przyszłaś na świat. Wiedziałam, że będziesz dziewczynką, ale ogromnym zaskoczeniem był Twój dodatkowy chromosom. Pierwsze chwile razem nie były takie jak sobie wyobrażałam. Były łzy, wiele pytań bez odpowiedzi i poczucie bezsilności. 

Przez ten czas stałaś się moją nauczycielką. Uczysz mnie codziennie czegoś nowego. Dzięki Tobie zaczęłam zauważać każdą malutką rzecz i cieszyć się nią z całego serca. Twój pierwszy uśmiech, podniesienie główki czy pierwsze dźwięki były świętowane przez nas całe dnie. Nauczyłaś mnie cierpliwości. Nigdy nie byłam w tym dobra, zawsze chciałam mieć coś tu i teraz. Z Tobą jest inaczej. Oczekiwanie jest częścią naszego życia.

Potrafisz już bardzo dużo rzeczy, dlatego pochwalimy się tylko nowościami :) 







Cudownie gaworzysz i się śmiejesz :)  i oczywiście pijesz z bidonu ze słomką. 


Teraz czekamy na moment, w którym będziesz na tyle silna i usiądziesz.


 Wszystkiego najlepszego Kochanie w Twoje 1 urodziny :*



























1 komentarze:

Wszystkiego najlepszego :) Rosnij zdrowo Kochanie :))

Prześlij komentarz